Kiitos Obeesia tästä!

1239178629_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Haluaisin jakaa tämän edelleen teille kaikille, sillä valitseminen on tosiaan vaikeaa!

Perhosista ajatus kulki kukkasiin ja sen kautta Moninaisen blogista napattuun parisuhdekyselyyn.  Tulen heti kurkistamaan jos joku vastailee samaan.

Sopivan kevyt, ja saa muistelemaan miten mekin isännän kanssa olemme tunteneet toisemme keväästä -92. Vai olikohan se -91?

Miten kauan tunsitte toisenne ennenkuin aloitte seurustella?

- taisi alkaa ihan ensikatseesta

Kuka pyysi ketä ulos?

- mies minua

Kuinka vanhoja olette?

- alle ja yli 50

Onko teillä yhteisiä lapsia?

- ei, hävisin aina 3-1 perhesuunnittelupalaverit

Entä lemmikkejä?

- 5 koiraa

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?

- ehdottomasti ajatus yhteenmuuttamisesta, riitelyn opettelemisessakin meni vuosia (opettelu kyllä kannatti, se sujuu jo tosi hyvin)

Kävittekö samaa koulua?

- emme

Oletteko kotoisin samasta kylästä?

- emme, isän talokauppa peruuntui aikoinaan viime hetkillä myyjän päätettyä pankissa ettei muutakkaan, muuten olisimme naapuritaloista

Kumpi on älykkäämpi?

- olen saanut pitää luuloni että minä

Kumman sisaruksia näette enemmän?

- minun, ja se sopii hyvin molemmille

Kumpi on herkempi?

- mies

Missä käytte eniten ulkona syömässä?

- Mäntälänhaarassa makkaranpaistossa, tai muuten tulilla, emme käy muualla täysin erilaisen ruokailurytmin takia

Mikä on kauimmaisin paikka jonne olette yhdessä matkustaneet?

- huoltoasema Tampereen tuolla puolen, emme kumpikaan välitä matkustelusta

Kummalla on hullummat eksät?

- niitä on niin vähän ettei joukkoon ole osunut yhtään hullua

Kummalla on pahempi temperamentti?

- miehellä

Kumpi laittaa ruoan?

- minä jos sattuu vapaata viikonlopulle, muuten isäntä syö baarissa kuten on yli 25 vuotta tehnyt, minä kokkaan itselleni jos tulee nälkä

Kumpi on sosiaalisempi?

- mies

Kumpi on siisteysintoilija?

- minä, vaikken kyllä mikään intoilija

Kumpi on itsepäisempi?

- minä

Kumpi vie suuremman osan sängystä?

- mies

Kumpi herää aikaisemmin?

- mies, on vasta äskettäin oppinut että voi nukkua jopa 8:aan

Missä ensimmäiset treffinne olivat?

- miehen kotona

Kummalla on suurempi perhe?

- minulla, isännällä on vain yksi veli, meitä sisaruksia on 5, lisäksi  on tytär, vävy ja äitini

Saatko usein kukkia?

- kyllä, joka joulu

Kumpi on mustasukaisempi?

- ei kumpikaan ainakaan tunnusta olevansa

Kuinka kauan kesti ennenkuin suhteesta tuli vakava?

- pari vuotta yritettiin järkiintyä ennenkuin annettiin lopullisesti periksi

Kumpi syö enemmän?

- luultavasti minä

Kumpi pesee pyykit?

- minä, tykkään pyykkäämisestä

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?

- minä

Kuka ajaa autoa kun olette yhdessä?

- enimmäkseen mies

Aurinkoista pääsiäismaanantaita!

Itse kömmin peiton alle sillä vielä on yksi yövuoro jäljellä.